نتیجه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌های ذاتا صدرنشین! ویدیو خلاصه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) داور رنگ لباس فولاد را عوض کرد پخش زنده بازی استقلال و فولاد خوزستان در لیگ برتر (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین فولاد با پیراهن مشکی راهی آزادی شد + عکس سهیل مهدی استعفا داد! طارمی با توپ پر به اینتر رفت نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم
سرخط خبرها

قاسمی نژاد پیرترین خرید تاریخ استقلال| مهاجم ۳۵ ساله چند گل می‌زند؟

  • کد خبر: ۷۸۷۹۹
  • ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
قاسمی نژاد پیرترین خرید تاریخ استقلال| مهاجم ۳۵ ساله چند گل می‌زند؟
امین قاسمی نژاد به زودی ۳۵ ساله خواهد شد. به طورمعمول فوتبالیست‌ها در سن او باید از دنیای فوتبال خداحافظی کنند، اما این بازیکن تازه به خدمت باشگاه استقلال درآمده و نگاه‌ها را به سمت و سوی خود کشیده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلالی‌ها که در نیم فصل موفق به جذب قاسمی نژاد نشده بودند، سرانجام توانستند این بازیکن را بعد از پایان لیگ بیستم به خدمت بگیرند. به این ترتیب قاسمی نژاد در لیگ بیست و یکم در خط آتش استقلال قرار خواهد گرفت، اما مشخص نیست که این بازیکن همان کارایی که در تیم پدیده مشهد را داشت در استقلال هم داشته باشد.

قاسمی نژاد به زودی ۳۵ ساله خواهد شد و روشن نیست که با این سن و سال بتواند به مهاجمی قابل قبول درخط حمله استقلال تبدیل شود. اوج دشواری قاسمی نژاد آن جا است که آبی‌ها شیخ دیاباته، مهدی قایدی و احتمالا ارسلان مطهری را از دست داده‌اند و انتظارات از مهاجم جدید بسیار بالا خواهد بود.  

نکته مهم درجذب قاسمی نژاد این است که باشگاه استقلال هیچ گاه در طول تاریخ حیات خود در لیگ برتر اقدام به جذب بازیکن  جدید در چنین سنی نکرده است و اگر هم بازیکنی در این سن برای استقلال بازی کرده از سال‌های قبل قرارداد داشته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->